1 nov. 2014

Shawarma vegana

Shawarma vegana

Ingrediente:

* lipie

* ciuperci marinate

* 1 cartof

* 1 rosie

* 1 avocado

* usturoi

* zeama de lamaie

* sare de Himalaya, piper, boia de ardei dulce

Ciupercile au fost marinate ca aici:  http://alexon142004.blogspot.ae/2014/10/ciuperci-marinate.html





Am facut cartofi pai, dar nu prajiti in ulei, ci copti: am taiat cartoful pai, am pus sare, piper si boia de ardei, am amestecat...





... si i-am copt pe tabla de copt.




Cartofii pai sunt gata:





Am facut o maioneza din avocado, usturoi tocat si zeama de lamaie.





Am pus ciupercile si cartofii pai in maioneza si am amestecat, sa stea impreuna





Am pus totul pe lipie si am acoperit cu cateva feliute de rosie





Inca una, cu extra cartofi:






Am impachetat shawarma





si am mancat-o cu varza tocata murata facuta ca aici:  http://alexon142004.blogspot.ae/2014/10/coltul-cu-muraturi-varza-tocata-murata.html





Mmmmmmm, si ce buna a fost!...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu