9 nov. 2014

Pizza

Pizza raw

Iesi in oras si pe toate pancartele vezi pizza, te depasesc motociclete cu pizza delivery, deschizi radioul si auzi reclame la pizza, pe telefon primesti sms-uri cu oferte de pizza... Cine poate sa reziste ideii de pizza? Eu - in nici un caz!

Pe principiul "Daca vrei pizza, comanda-ti! Daca vrei pizza sanatoasa, fa-ti cu manutele tale!", am pus manutele la treaba.

Sa vedem ce-a iesit?

Ingrediente: pentru blat

* hrisca

* marjoram uscat

* seminte de in macinate

* sare de Himalaya

 pentru toppings

* pasta de rosii

* ciuperci marinate

* ardei gras marinat

* masline

* tofu

Am inmuiat hrisca




am scurs-o bine




am blenduit-o cu marjoram si putina sare, apoi am adaugat semintele de in macinate




Am blenduit putin cat sa se amestece faina de in si, inainte sa se inchege f tare, am pus compozitia rezultata pe hartie de copt




am intins-o in strat de cativa milimetri si am bagat-o in deshidrator, la 40*



Am lasat vreo 6 ore la deshidratat si am acum baza pt pizza:




Pentru ca nu am avut o farfurie intinsa cat blatul de mare, am lucrat pe fundul de tocat: am uns blatul cu sos de rosii bio din belsug




am adus pe-aproape ciupercile marinate si ardeiul gras marinat




Am acoperit cu generozitate pizza, intai cu ciuperci




apoi cu ardei gras




apoi cu masline feliate




Aveam niste felii de tofu care se plictiseau prin frigider




Le-am ras pe razatoarea cu ochiuri mari, direct pe pizza




Acum e acum! Blatul e cam crocant, sa vedem daca se poate taia pizza!




Bingo! Se pare ca s-a mai inmuiat blatul de la sosul de rosii si zeama toppings-urilor








Yeeeey!




Si daca o pun la microscop, nici o molecula de junk in pizza mea...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu