2 nov. 2014

Sa cinam cu supa - Ciorba de "burta" raw

Ciorba de burta raw

Candva, ciorba de burta era ceva ce (in conceptia mea) doar la restaurant puteai manca. Vegana devenind, pana si optiunea asta iesea din consideratie. Dar internetul asta e lung si lat, si odata m-am intalnit pe net cu... o ciorba de "burta" raw. E atat de usor e de imitat celebra ciorba de burta!...

Ingrediente:

* ciuperci pleurotus, marinate ca aici: http://alexon142004.blogspot.ae/2014/10/ciuperci-marinate.html

* seminte de floarea-soarelui incoltite (se pot folosi orice fel de seminte sau nuci, incoltite  sau doar inmuiate)

* fulgi de drojdie inactiva

* cativa catei de usturoi

* sare de Himalaya

* zeama de lamaie

Aveam deja ciupercile marinate





Am pregatit "smantana" astfel: am pus in blender semintele de floarea-soarelui incoltite



si le-am blenduit bine cu usturoiul dat pe razatoare, putina sare de Himalaya, fulgi de drojdie si zeama de lamaie,




pana am obtinut o "smantana" delicioasa, acrisoara si usturoiata




Am strecurat "smantana" de pulpa semintelor si am pus-o peste "burta" de pleurotus




Pofta buna mie!



Mai vrea cineva ciorba de burta la restaurant?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu