15 nov. 2014

Broccoli cu hrisca

Raw broccoli cu hrisca

Fac parte din categoria norocosilor care prefera sa manance broccoli raw, conopida raw, varza de Bruxelles raw... fara efecte secundare in digestie.

Am incercat broccoli raw in salate, in piftie raw, in supe raw, pe orez fiert sau paste fierte. De data asta am facut o combinatie pe cat de simpla, pe atat de sanatoasa si delicioasa: broccoli raw, marinat, cu hrisca hidratata. Pentru ca hrisca mea este maronie, mancarea nu este 100% raw, dar puteti incerca cu hrisca verde (cu care eu nu m-am imprietenit inca).

Ingrediente:

* broccoli raw, marinat

* hrisca

Broccoli il marinasem in ziua precedenta - buchetele de broccoli, cu putina sare de Himalaya, zeama de lamaie si ulei de masline.





Avusesem la marinat niste ciuperci si niste spanac (pentru tartele raw cu ciuperci si cu spanac) si dupa ce le-am stors bine de zeama lor si le-am folosit la tarte, am pus zeama in care se marinasera, in bolul cu broccoli, sa aiba mai mult lichid.





Am spalat hrisca, am scurs-o





si am pus-o la hidratat in bolul cu broccoli marinat.







Dupa vreo ora, boabele de hrisca absorbisera tot lichidul si erau expandate.




Am servit cu varza tocata murata.





O mancare mai simpla decat asta? Poate doar ceva mono...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu