29 nov. 2014

Barcute de vinete cu maioneza

Barcute de vinete cu maioneza

M-am gandit la o salata de vinete cu maioneza.

Dar prezentata altfel.

Am avut ocazia sa folosesc (din nou!) sarea neagra, cu gust de ou. Si praful de ceapa, pentru prima oara. Sunt incantata de produsele acestea, le ador pur si simplu!

Iar un avantaj important este faptul ca salata facuta cu praf de ceapa, poate fi tinuta in frigider pana a doua zi, fara sa devina toxica ceapa continuta.

Ingrediente:

* 2 vinete

* 1 avocado

* seminte de floarea-soarelui

* sare neagra

* praf de ceapa

* zeama de lamaie

Am taiat vinetele in doua, pe lungime. Doua jumatati le-am scobit putin din interior, pe celelalte doua le-am lasat in pace. Pe toate patru am pus cate putina sare, sa lase zeama.





Jumatatile scobite le-am copt pe tabla, pe flacara aragazului; celelalte doua le-am pus in cuptor.





Vinetele sunt coapte





Maioneza: am ras pe razatoarea mica avocado, am pus putina sare neagra





am frecat cu zeama de lamaie





am adaugat seminte de floarea-soarelui maruntite in chopper





apoi praf de ceapa din belsug





Maioneza e gata!





Am umplut barcutele cu maioneza








Toate panzele sus!








Gata de navigare







Am mancat cu lingurita direct din coaja de vinete







Am golit prima barcuta





M-am saturat cu a doua





Daca mi-e permis sa spun, a fost cea mai buna salata de vinete cu maioneza de care m-am bucurat pana acum!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu