5 nov. 2014

Chiftele de naut si mazare

Chiftele coapte de naut si mazare

Nautul si mazarea sunt pe lista proteinelor mele preferate. Cand poftesc naut, fierb o cantitate mai mare, sa am pentru 3-4 mancaruri. De data asta am ales sa cuplez nautul cu mazare, in chiftelute coapte.

Ingrediente:

* naut fiert

* mazare de-congelata

* boabe de porumb de-congelate

* 1 cartof fiert

* usturoi

* patrunjel verde

* leustean uscat

* boia de ardei dulce

* ginger pudra

Cand nautul a fiert si am stins focul, am pus mazare congelata si boabe de porumb congelat in oala cu naut si am acoperit cu capacul, pentru o decongelare rapida.

Am pus naut, mazare si porumb in chopper si le-am tocat,





oprindu-le inainte sa se faca totul pasta.





Am adaugat patrunjel verde si leustean uscat si am procesat din nou




Am pus totul intr-un bol si am adaugat cartoful fiert (agentul de legatura)





am zdrobit cartoful, am amestecat bine, am adaugat usturoi tocat, boia de ardei, ginger pudra 




Am modelat chiftele pe care le-am copt pe tabla de copt, fara ulei




Chiftelele sunt gata 









Le-am mancat cu pepene rosu murat! 





Cine a mancat cele mai multe proteine azi?





Ba eu!!!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu