12 nov. 2014

Mini-tarte raw

Mini-tarte raw, cu ciuperci si cu spanac

Aveam niste linte incoltita care trebuia transformata in ceva cat de curand posibil. M-am gandit la niste mini-tarte. Nu orice fel de mini-tarte, ci mini-tarte raw. Nu orice fel de mini-tarte raw, ci mini-tarte raw umplute cu ciuperci si cu spanac. Pentru ca ciupercile si spanacul sunt printre mancarurile mele preferate. Undeva in topul celor vreo 300 de favorite.

Ingrediente:

pentru tarte:

* linte incoltita

* fulgi de drojdie inactiva

* seminte de in macinate

* sare

* zeama de lamaie

* ulei de masline

pentru umplutura:

* ciuperci marinate

* spanac

* usturoi

* chia macinata

Am pus lintea incoltita in blender




si am blenduit-o bine cu putina sare de Himalaya, zeama de lamaie, vreo 2-3 linguri de ulei de masline si putina apa (cat sa se invarta cutitele blenderului lejer)




Am rasturnat compozitia intr-un bol si am adaugat fulgi de drojdie si seminte de in macinate




Am amestecat totul, am pus aluatul obtinut in forme de silicon mici de tarte si am bagat in deshidrator, la 40*




Dupa vreo 6-7 ore erau gata la suprafata




Le-am scos din forme si le-am pus la deshidratat pe partea de dedesubt




Am facut o pasta de usturoi





Am macinat seminte de chia






Am pregatit umplutura de ciuperci, amestecand ciupercile marinate, scurse de zeama, cu pasta de usturoi si chia macinata




Am pregatit umplutura de spanac: am spalat spanacul si l-am lasat la scurs




l-am taiat fasii subtiri, i-am pus putina sare si l-am lasat vreo jumatate de ora deoparte




apoi l-am frecat bine cu mana






l-am stors de zeama




si l-am amestecat cu pasta de usturoi si chia macinata






Mi-a ramas putin spanac, doar vreo 2 linguri. Bine ca am mai multa compozitie cu ciuperci...





Am umplut tartele si am ornat cu ardei din maslinele verzi umplute






Am taiat o tarta cu ciuperci si una cu spanac








Am gustat din ambele si am realizat ca au iesit absolut perfecte!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu