17 nov. 2014

Fasole batuta, raw

E timpul cinei si vreau sa fac ceva simplu, rapid si cu economie de efort. Deschid frigiderul, care arata ca Arca lui Noe, dar nu vad ceva preparat deja. Too bad!

Mai arunc un ochi prin colturi si observ o punguta cu fasolici incoltite. Perfect! In ladita cu legume am un ardei rosu. Super!

O sa fac fasole batuta raw de tot!

Ingrediente:

* fasolici incoltite

* ardei gras

* tahini

* usturoi

* sare de Himalaya

* zeama de lamaie

Am pus fasolea in chopper, cu tahini. Iese mai bine in blender, dar in seara asta blenderul statea in frigider, ocupat cu crema de cocos.





Am adaugat sare, zeama de lamaie, si usturoi dat pe razatoare





am blenduit bine. Au mai ramas bucatele nefacute pasta, atata poate chopper-ul





Am scos compozitia intr-un bol si... oups! am uitat ardeiul gras! L-am taiat bucati si l-am ciopartit bine in blender, apoi am adaugat fasolea peste ardei





pentru un mixaj perfect





si asta e fasolea batuta raw de tot!





Si uite ca o mancare facuta in timp record e perfecta pentru zile fara chef/timp/inspiratie.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu