20 oct. 2014

Piftie vegana

Piftie vegana de conopida si de broccoli

Ingrediente:

* conopida

* broccoli

* agar-agar

* usturoi

* ulei de susan (sau orice alt ulei presat la rece)

* sos de soia (sau zeama de lamaie)



Am desfacut broccoli si conopida buchetele, (pe cele de conopida le-am si feliat) si le-am lasat la marinat peste noapte, in sos de soia, putina sare si ulei de susan. Le-am pus in castronase separate - pt ca ma asteptam ca broccoli sa se marineze mult mai repede decat conopida; si am avut dreptate, conopida a ramas mai crocanta, in timp ce broccoli s-a inmuiat ca si cum ar fi fost fiert.

A doua zi am dat usuroi pe razatoarea mica, l-am pisat f bine cu putina sare si l-am impartit in 3 castronase goale.





Am pus intr-un castronas broccoli marinat, in unul conopida marinata si in ultimul amestec de broccoli si conopida si le-am amestecat bine cu usturoiul.



Am fiert agar-agar-ul cu putina sare, putin piper si turmeric. L-am lasat sa se racoreasca, pt ca nu am vrut sa-l pun fierbinte peste broccoli, conopida si usturoiul crude.






Cand s-a racorit, am turnat lichidul in cele 3 castronase.



Dupa cateva minute erau inchegate si le-am putut rasturna pe farfurie.



Cui ii place broccoli mai mult decat mie?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu