24 oct. 2014

Sa cinam cu supa - Supa raw de legume

Supa raw de legume

Mi-am facut un suc de legume dar nu am nici un chef sa-l beau. De ce l-am facut? Pt ca era in plan si pt ca scosesem niste frunze de rocca, 3 tulpini de telina, 1 morcov mare si 1 sfecla rosie din frigider, le spalasem si acum asteptau cuminti sa le bag in seama.

Deci, ce sa fac cu sucul??? Sa-l beau? Nu ma atrage! Sa-l pun la frigider pt maine? Nuuuuu, ar fi pacat de vitaminele care s-ar pierde!

Dar pt ca era aproape de ora cinei, am rezolvat usor dilema: am facut o supa raw de legume, mai ales ca aveam in frigider niste ardei grasi marinati si ciuperci marinate (amintiri de la omleta vegana de ieri).

P.S. Imi plac supele-crema, dar o supa la care ai de mestecat legumele, parca e mai autentica.

Ingrediente:

* ardei grasi raw marinati




* ciuperci raw marinate




* suc de legume (tulpini de telina, morcov, sfecla rosie, frunze de rocca)





* pulpa de legume din storcator




* suc de rosii

* sare de Himalaya

* piper

* praf de foi de dafin

* leustean uscat

* cativa catei de usturoi dati pe razatoare

Am pus totul intr-un bol, am amestecat bine, m-am felicitat pt supa minunata si am servit cina mai devreme - cum sa lasi asa o supa sa se plictiseasca pe masa???




Raw soup for the soul, anybody?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu