29 oct. 2014

Coltul cu muraturi - Varza murata cu morcov si sfecla

Varza, morcov si sfecla rosie, murate

Ingrediente:

* 1/2 varza alba

* 1 morcov mare

* 1 sfecla rosie

* 1 frunza de dafin

* marar verde (sau seminte de marar)

* sare de Himalaya (sau sare pt muraturi)

Am dat varza pe razatoarea mare, am pus peste ea cam 1 lingura cu sare, am lasat-o vreo 20 minute sa se inmoaie, apoi am frecat-o cu mana sa scoata cat de multa zeama.




Am dat morcovul si sfecla pe razatoarea mica, si le-am pastrat in boluri separate, in timp ce am pregatit borcanul, pe fundul caruia am pus 1 frunza de dafin si marar verde.




Am pus in borcan sfecla rosie, apoi varza, apoi morcovul.





Am acoperit cu apa, am pus capac...




Si am dus borcanul in coltul cu muraturi, care arata asa:




De la stanga la dreapta - varza + sfecla + morcov, conopida, kombucha. varza tocata.

Borcanul cu varza, sfecla si morcov, a doua zi:





Mai e nevoie de alta motivatie sa ne placa muraturile?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu