15 oct. 2014

Mancaruri de fasole... mai altfel! (2)

Salata de fasole cu nuci si porumb

Ingrediente:

* fasole fiarta

* nuci inmuiate

* porumb boabe

* usturoi

* zeama de lamaie

* ulei de masline


Nucile, care fusesera puse la inmuiat din seara precedenta, le-am scurs apa, le-am clatit, le-am tocat in chopper si le-am adaugat in castron


Am adaugat porumbul boabe - al meu a fost congelat, doar l-am decongelat la temperatura camerei.




Folosesc intotdeauna porumb nemodificat genetic, indiferent ca e porumb congelat, faina de porumb sau graunte pt popcorn.


Am adaugat usturoi dat pe razatoare, zeama de lamaie si ulei



Recunosc, nu m-am lasat pana am terminat-o, desi era o portie mai mare decat pt o persoana de nici 50de kile. Dar asta pt ca...









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu