12 oct. 2014

Inghetata raw de cocos

Ingrediente:

* pulpa dintr-o nuca de cocos (young coconut) 

* miere dupa gust

* lapte de migdale 

* pudra de roscove (carob)





Dupa ce am baut apa dintr-o nuca de cocos, am scos cu lingura pulpa din interior, am pus-o in blender cu miere si lapte de migdale cat sa poata invarti blenderul lejer compozitia. Cand totul s-a transformat intr-o pasta cu mici bucatele de cocos pe ici-pe colo, am adaugat carobul si am mai invartit cateva secunde.




Am pus compozitia in forme de ice cream si am lasat peste noapte in congelator.

Dimineata am scos inghetata din forme:










Primele mele inghetate raw, absolut irezistibile, prima am devorat-o la micul dejun!

Ghici ce-o sa fac cu urmatoarea nuca de cocos! ;)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu