14 oct. 2014

Mancaruri de fasole... mai altfel!

Ce poti face cu o oala de fasole fiarta? Fasolea este ieftina, are un continut mare de proteine de buna calitate, fibre, vitamine si minerale. Cele mai obisnuite feluri cu fasole sunt ciorba, iahnia si fasolea prajita. Boooring! Eu am incercat sa gatesc fasolea altfel...

Clatite de fasole

Ingrediente:

* fasole fiarta (eu am avut fasole black eyed)




* faina de quinoa (optional, merge si fara)



* faina de naut si fasole fava



* 1/2 lingura miso



* leustean uscat (proaspat ar fi si mai fain)

* boia de ardei dulce

Am pus in blender vreo 3 polonice de fasole fiarta, cu zeama cu tot, am adaugat restul ingredientelor si am blenduit bine. Am mai adaugat apa pana cand am obtinut o compozitie de consistenta celei pt clatite.



Le-am copt pe tabla de copt, fara ulei...



Cum de nu m-am plictisit la copt clatite? Am avut o companie captivanta...


De pe tabla am transferat fiecare clatita coapta sub capac, la sauna, se stea moale si flexibila...



La pranz am mancat 5 clatite (desi ma saturasem cu 4):



...pe  primele 2 le-am uns cu ulei de masline si le-am presarat cu zatar


...pe celelalte 3 le-am uns cu sos de paste peste care am pus usturoi dat pe razatoare


Pana seara am stat cu gandul la clatitele ramase si la cina am mancat inca 3, in care am invelit salata de varza rosie


Maine revin cu alt preparat mai altfel de fasole fiarta. Pana atunci, recunosc:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu