22 oct. 2014

Omleta vegana

Omleta de tofu

Am mai facut scrambled "eggs" in varianta vegana si sunt absolut delicioase, dar... imi era dor de o omleta cu aspectul clasic, dar bineinteles fara oua. Am invartit niste idei si ingrediente prin minte, am ciupit cate putina inspiratie de ici-de colo, si am formulat o idee de omleta vegana de tofu.

Am trecut la pus ideea in practica, gandindu-ma cu emotii daca voi obtine omleta fara oua care sa arate ca aceea cu oua. Rezultatul il vedeti in poze!

P.S. Mai trebuie lucrat la reteta, la urmatoarea incercare sigur voi obtine omlete superioare :D

Ingrediente:

* o cutie cu tofu (500g)

* lapte de migdale (neindulcit)

* faina de naut

* leustean uscat

* ulei de masline (vreo 2 linguri)

* sare de Himalaya

* piper

* turmeric

Pe omleta:

* ardei gras marinat,  raw

* ciuperci marinate, raw

Cu planul in minte de dimineata, am pus la marinat un curcubeu de ardei gras, taiat fasiute subtiri.





Dupa cateva ore, ardeii marinati aratau asa (adica inmuiati si miroseau sublim):




Codite de ciuperci puse la marinat tot dimineata:




Si gata marinate:




Sa trecem la omlete! Am pus in blender toate ingredientele si le-am blenduit f bine, adaugand faina cate putina pana am obtinut o compozitie putin mai groasa decat cea de clatite.




Stiu ca la omleta clasica se pun in compozitie ardeiul gras si ciupercile, dar... cand m-am uitat la ele, cum erau frumos marinate si pline de enzime, mi-a fost mila sa le distrug cu tratament termic, asa ca le-am lasat in asteptare, sa intre in scena mai tarziu.

Am pus cu polonicul compozitie pe tabla de copt - fara ulei - ca la clatite.





Am copt pe fiecare parte cateva minute, la foc mic...





Si prima omleta e gata, yeeeeey!




Am pus pe ea curcubeu de ardei gras:




I-am adus companie o rosie murata si cateva buchetele de conopida murata:




Si in timp ce pazeam o alta omleta in procesul coacerii, am savurat-o pe prima, care a fost absolut minunata!



A doua a fost cu ciuperci, of course:



Iar a treia, guess what! o fuziune de ardei si ciuperci!



Imi vine sa-mi spun mie insami "Saru' mana pt masa!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu