27 ian. 2015

Zacusca raw, cu ciuperci

Zacusca raw, la minut

Demult imi era pofta de zacusca. Dar nu chiar de aceea clasica, pentru ca are prea mult ulei, ci o zacusca mai tandra cu stomacul. Si daca se poate rapida, sa treaca putin timp de cand intru in bucatarie cu gandul la zacusca si pana ies din bucatarie cu zacusca pe painica.

Trec la rasfoit retete de zacusca, imi pregatesc mintal strategia de lucru, si ma prezint la bucatarie.


Ingrediente:

* ciuperci marinate

* 1 ardei gras rosu, crud

* 2 dovlecei mici, cruzi

* 1 avocado bine copt

* rosii deshidratate, in ulei

* praf de ceapa

* foi de dafin macinate

* sare

* piper


Am pus intr-un bol ardeiul gras dat prin chopper, dovleceii dati pe razatoarea mica, jumatate de avocado. Cealalta jumatate de avocado am dat-o prin chopper impreuna cu rosiile deshidratate (cu cat ulei s-a tinut de ele) si am pus pasta obtinuta in bol. Am adaugat sare, piper, praf de ceapa si dafinul macinat





apoi am adaugat ciupercile





Am amestecat totul





Am gustat zacusca si brusc am auzit un mormait nostim... Am realizat ca de la mine provenea, era o forma primitiva de apreciere a ceea ce tocmai gustasem... Am intins zacusca pe painica





Dupa trei felii de paine cu zacusca, m-am auto-declarat satula, incantata si impacata.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu