20 ian. 2015

Tocanita raw

Tocanita de ciuperci, ardei gras si dovlecel

A venit iarna si frigul, merge la fix o tocanita. Daca se poate cu ingrediente putine, foarte bine! Daca se poate sa fie raw, cu atat mai bine! Si cum imi place sa incerc ce-i mai bine, m-am apucat de... tocat pentru tocanita.

Ingrediente:

principale

* ciuperci, 1 cutie de 250g

* ardei gras, 1 mare

* dovlecei, 2 medii

auxiliare:

* sos de rosii, dupa gust

* miso, 2 linguri

* ulei de masline, 3-4 linguri

* patrunjel verde

* marar verde

* leustean uscat

* praf de ceapa


Am taiat ciupercile fasiute si le-am pus intr-un bol mare





Intr-un castronel, am pus miso si l-am dizolvat in apa calduta





Am pus peste ciuperci lichidul de miso si ulei de masline si am amestecat, sa se marineze





Am tocat ardeiul gras si l-am pus in bolul cu ciuperci





Am amestecat sa cuprinda marinata si ardeiul






Am taiat dovleceii cubulete si i-am pus in bol





Am amestecat si am lasat totul sa se marineze vreo 2 ore





Am adaugat praf de ceapa si marar verde





Am amestecat, mmmmm, miroase minunat!





Am adaugat leustean uscat si am amestecat, acum miroase fantastic de bine! Te pui cu mirosul leusteanului?





Cu o paleta cu gauri, am scos tocanita in boluri mai mici, fara lichidul in care se marinasera





Am adaugat sos de rosii





Am amestecat, am transferat tocanita in farfurie si am adaugat patrunjel verde tocat








Se poate servi cu orez fiert, sau piure de cartofi, sau mamaliguta, sau paine, sau salata, sau muraturi. Eu am servit-o doar cu... lingura :) si am avut o cina bogata si-n acelasi timp lejera.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu