13 ian. 2015

Quinoa piure

Quinoa piure, cu salata de varza rosie

Cand spui quinoa, spui proteina de calitate.

De ce piure? Pentru ca organismul meu, probabil susceptibil la bobitele astea mici si pana recent necunoscute, refuza pur si simplu sa digere quinoa. Acum l-am pacalit cu piure-ul asta peruvian...

Ingrediente:

* quinoa rosie

* 2 linguri ulei de cocos

* 2 linguri fulgi de drojdie inactiva

* boabe de porumb de-congelate

Am pus quinoa la inmuiat pentru cateva ore





Am fiert quinoa in apa cu sare, turmeric si piper. Cand a fost gata, am lasat-o sa se raceasca si apoi am pus-o in blender, cu putin din zeama proprie, ulei de cocos si fulgi de drojdie







Am blenduit bine si am obtinut acest piure





pe care l-am transferat in farfurie si am imprastiat boabe de porumb deasupra.





Am mancat cu salata de varza rosie.





Piure-ul de quinoa a fost un mare succes! De-acum incolo, quinoa mea va trece neaparat prin blender in drum spre farfurie!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu