14 ian. 2015

Ratatouille raw

Ratatouille

Pentru ca nu am mai facut niciodata pana acum ratatouille, initial am adoptat pozitia ignorantului, cam ca prietenul nostru din faimosul film:





Mi-am imaginat un ratatouille raw: un curcubeu de legume colorate, asternute pe un piure. Fara implicarea focului. Let's do this thing!

Ingrediente:

* ardei gras marinat

* dovlecel marinat

* pulpa de cartof dulce (din storcator)

* ulei de cocos

* fulgi de drojdie inactiva

* sare de Himalaya

* piper


Aveam in frigider exact ce-mi trebuia: un bol cu ardei gras marinat, un mix superb de rosu, galben, portocaliu si verde.





si inca un bol, mai mic, cu dovlecel marinat.





Pentru piure, am luat pulpa de cartof dulce ramasa de la sucul de legume si am pus-o in blender cu sare, piper, 2 linguri de ulei de cocos si 2 linguri de fulgi de drojdie





Piureul e gata





L-am facut comod intr-o farfurie





si l-am impodobit cu dovlecelul si ardeii colorati. Paleta cromatica din farfurie m-a captivat atat de mult, incat mancasem vreun sfert cand mi-am dat seama ca uitasem sa-i fac poza de rigoare





Am incercat si ratatouille pe paine. Ca sa nu exagerez cu paine + piure, am renuntat la piure si am folosit un sos de rosii sub ardei








Si stii ceva? Ambele au fost la fel de bune!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu