11 ian. 2015

"Orez" raw cu maioneza

Orez fals cu dovlecei si maioneza

Orezul cu maioneza e o specialitate japoneza. Nu am mancat niciodata, dar mi s-a parut interesanta ideea. Dar si mai interesant mi s-a parut sa incerc reteta in varianta raw.

Oricum aveam maioneza ramasa de la salata de "boeuf" raw si trebuia sa-i gasesc o companie potrivita. Am realizat in cateva minute o mancare simpla, sanatoasa si raw.

Ingrediente:

* conopida

* dovlecei

* rosie pt ornat

* maioneza preferata (a mea a fost maioneza de tofu)

Am pus conopida in chopper si am transformat-o in orez fals.





Am adaugat niste dovlecei rasi pe razatoarea mare





Am pus maioneza (facuta din tofu, sare neagra -pt gustul de ou-, turmeric si zeama de lamaie)





Am amestecat





Am transportat pe o farfurie si am ornat cu felii de rosii





Preparata in 10 minute, savurata cu incantare, multumit bucatariei japoneze pentru ideea orezului cu maioneza. Yum!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu