12 ian. 2015

Papricas vegan

Papricas de cartofi

Fiind prima oara cand am facut papricas, am respectat reteta gasita pe net. Micile modificari nu se pun, bear with me here ;)

Reteta era cu cartofi albi, eu am pus cartof dulce. Dar sigur e la fel de gustos indiferent de culoarea sau soiul cartofilor.

Ingrediente:

* 1 cartof dulce

* 1/2 ardei gras verde

* 1 ceapa tocata

* usturoi

* frunze de telina

* rozmarin uscat

* boia de ardei dulce

* boia de ardei iute


Am curatat cartoful dulce si l-am taiat.






Bun! Acum sa punem tigaia la treaba! Am calit ceapa in ulei de cocos, in care adaugasem in prealabil piper si turmeric, inabusind-o cu putina apa, am adaugat boiaua dulce si cea iute







Am lasat pana a scazut apa, apoi am adaugat cartoful si am amestecat, am lasat vreo 2-3 minute sa prinda cartofii o umbra de prajeala, apoi am adaugat apa cat sa-i cuprinda





Cand a inceput apa sa fiarba, am pus rozmarin (reteta originala era cu oregano, deci se poate pune orice planta-condiment exista prin bucatarie)





Am adaugat ardeiul gras taiat bucati marisoare (mmmmmm, mirosul de ardei gras in mancare...)





Am pus frunzele de telina, apoi usturoiul taiat mai marisor








Si papricasul e gata!





Am mancat cu salata de varza rosie






Miroase divin toata casa a... mancarica de cartofi! Dar are multa boia de ardei (paprika, de unde probabil numele de papricas) si nu are bulion, ca mancarica de cartofi. Deci ce am gatit eu acum? Papricas, ati ghicit! :)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu