16 ian. 2015

Salata raw de "boeuf"

Salata de "boeuf" raw vegana

Salata mea de "boeuf" de la Craciun a fost rapida, simpla si... ornata de sezon :)

Ingrediente:

pentru salata

* mazare de-congelata

* boabe de porumb de-congelate

* ardei gras rosu, marinat

* morcov si cartof dulce din storcator

* castraveciori murati

* mustar

pentru maioneza:

* 1 pachet de tofu

* sare neagra (pentru gust de ou)

* turmeric

* zeama de lamaie

* ulei de masline

Am salvat intr-un bol pulpa de morcov si cartof dulce mestecata de storcator





Intr-un bol mare am pus toate ingredientele pentru salata





am amestecat bine sa se familiarizeze unele cu altele





si am cumintit salata pe un platou, in asteptarea maionezei.





Am pus in blender tofu zdrobit cu mana si restul ingredientelor. Am blenduit bine si cand m-am uitat iar in blender, am dat cu ochii de o maioneza fina. Am bagat 1 deget, am gustat si era perfecta, inclusiv gustul de ou. Traiasca sarea neagra!





Am imbracat salata in maioneza fresh





I-am construit 1 om de zapada si am nins-o cu fulgi de caju macinat.





Macar pe platoul meu sa fie iarna, fulgi de zapada si amintiri din copilarie...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu