18 ian. 2015

Shawarma in foi de orez

Shawarma, din nou!

Ce se poate manca intr-o seara lenesa de duminica, fara stat prea mult la bucatarie? Am un bol cu ciuperci marinate, unul cu ardei gras marinat si unul cu dovlecei marinati in frigider... gandul ma poarta la o shawarma cu umplutura raw. Dar fara lipie clasica... Got it! Am niste foi de orez mai marisoare, taman de dimensiunea unei lipii.

Ingrediente:

* foi de orez

* ciuperci marinate

* ardei gras marinat

* dovlecei marinat

* usturoi

* tahini

Ciupercile, ardeii si dovlecelul statusera la marinat din ziua precedenta (imi place sa fiu pregatita pentru orice), in boluri separate, cu sare de Himalaya, zeama de lamaie si ulei de masline.







Am inmuiat 5 foi de orez, una cate una, pana s-au facut moi ca niste batistute. Le-am pus una peste alta pe o farfurie, sa fac o foaie mai groasa.








Am pus ciupercile in sir indian pe foaie





apoi ardeii, dovlecelul, usturoiul dat pe razatoarea mica si pasta de tahini.





Am infasurat shawarma cu tandrete





Am pozat-o din mai multe unghiuri :D





M-am topit de placere imediat ce am gustat-o





Mi-am smuls-o de la gura sa-i mai fac o poza...





Dupa care n-am lasat-o din mana pana am devorat-o pe toata. Mi-a fost foame? Pofta? Ambele, sigur!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu