25 ian. 2015

Vinete gratinate

Vinete gratinate, cu piure de cartof dulce

Prietena mea draga, Crenguta, mi-a dat reteta de vinete gratinate, impreuna cu recomandarea calduroasa ca musai s-o incerc. Eu, fata constiincioasa, mi-am notat reteta in agenda si... i-am dat voie sa astepte pana-i vine randul.

Astazi a fost sa fie ziua cea mare a vinetei gratinate.

Ingrediente:

* o vanata mare

* sare de Himalaya

* piper

* usturoi

* ulei de masline

* zeama de lamaie

* un cartof dulce


Am spalat vanata, am curatat-o de coaja si am taiat-o felii rotunde (reteta zicea felii pe lungime, dar mi-am permis o mica razvratire)





Am pus sare sa elimine macar o parte din zeama amara si apoi le-am pus pe gratar.





Am pregatit o marinata din ulei de masline, zeama de lamaie, usturoi ras pe razatoarea mica, piper si am pus feliile de vanata, una cate una, in marinata





Cand le-am facut loc la toate in bolul cu marinata, le-am dat in frigider pentru cateva ore.





Am pregatit piure dintr-un cartof dulce si i-am facut cunostinta cu feliile de vinete care miroseau delicios a usturoi.




Asta-i tot, saru' mana pentru masa, Crenguta!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu