27 feb. 2015

Tort raw in 2 culori

Tortul lui Alex

Fratele meu, mezinul familiei, a implinit astazi 25 de ani. Si chiar daca el este la mii de km distanta de noi, l-am sarbatorit in absenta, ca doar nu era sa scapam ocazia de-a manca tort...

Mie imi plac dulciurile cu ciocolata, culoarea preferata a lui Alex este verdele, asa ca tortul lui e musai cu ciocolata, dar si cu verde.


Ingrediente:

pentru blat:

* pasta de curmale

* fulgi uscati de cocos

pentru creme:

* caju inmuiat, 2 cani

* ulei de cocos, 1 cana

* sirop de artar

* cacao, 4 linguri

* spirulina, 2 linguri


Blatul a fost gata in cateva minute, doar cat am amestecat bine fulgii de cocos cu pasta de curmale si am obtinut un aluat lipicios





L-am presat pe fundul formei de tort





Caju, care statuse la inmuiat cateva ore, l-am clatit cu apa rece si l-am blenduit cu uleiul de cocos





Am adaugat sirop de artar (nemasurat, turnat direct din sticla) si am continuat sa blenduiesc





pana am obtinut o crema fina si dulce, yum!





Am scos intr-un bol cam jumatate din crema, pe care am amestecat-o cu cacao. Crema ramasa in blender am mai blenduit-o putin, cu spirulina. Acum am cele 2 creme, cea verde si cea cu ciocolata.





Am pus alternativ pe blat, 1 lingura de crema verde, 1 lingura de crema cu ciocolata...




pana cand am terminat crema de ciocolata.






Mai am niste crema verde in blender: asta era ideea, sa termin cu 1 strat de crema verde:




L-am pus in frigider pentru cateva ore, sa se intareasca bine cremele. Apoi am pus pe tort o steluta de hartie, si am asternut deasupra praf de cacao





Am ridicat steluta si iata rezultatul:








Prima felie a fost a mea, desigur, pe principiul "cine-mparte, parte-si face!"








La multi ani, draga Alex!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu