11 feb. 2015

Pate raw de conopida si masline

Pate de conopida si masline

Conopida e mereu in topul legumelor mele preferate. Imi place sa gasesc noi combinatii si idei, sa o mananc altfel si altfel. De data asta am incercat-o, pentru prima oara, cu masline.

Ingrediente:

* conopida

* masline

* usturoi

* sare

* boia de ardei

* zeama de lamaie

* ulei de susan

* psyllium

Am pus de ieri buchetele de conopida la marinat, cu sare de Himalaya, zeama de lamaie si ulei de susan.





Astazi conopida miroase superb de la uleiul de susan





Am stors zeama de la 2 limes





Am blenduit conopida cu zeama de limes





Acum am o crema faina de conopida in blender





Am pisat cativa catei de usturoi





si i-am pus in blender peste conopida, am adaugat masline carora le scosesem samburii, putin ulei de susan si boia de ardei dulce





am blenduit totul bine si am obtinut pate-ul, care a iesit molcut,





asa ca am scos cateva linguri de pate intr-un bol mic si am adaugat 2 lingurite rase de psyllium, am amestecat si am lasat vreo 10 minute sa absoarba lichidul extra.

Am pus pe felii de rosii, am ornat cu felii de castravete si cu menta





Inca o cina perfecta, sfarsitul unei zile perfecte!












2 comentarii:

  1. Zi mi te rog ce blender ai ....Eu am unul de la Moulinex dar din pacate nu pot sa fac decat cu lichid ca altfel se arde. Am un robotel ce i drept dar mai bun ar fi un blender.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am un Philips cu cana de sticla, de 700W. E slabut dupa standardele unora, dar eu imi fac treaba cu el. :)

    RăspundețiȘtergere