6 feb. 2015

Paella cu accesorii raw

Paella ABC

Printre putinele mele cunostinte culinare, se numara si paella. Am mancat o data, demult, la un restaurant algerian si mi-a placut enorm. In timp ce mancam, am analizat continutul farfuriei si am repetat experienta acasa, productie a manutelor mamucutei si-ale tatucutei. Adica ale mele proprii si personale.

Acele paella au fost cu seafood. Capitole demult incheiate in viata mea. Si cum crezusem ca paella = orez cu seafood... o ascunsesem intr-un colt de memorie.

Dar intr-o buna zi am primit de la Ani Crystal (o amica virtuala) un dar exceptional: ideea de paella vegana. Care a iesit mai delicioasa decat cele mai optimiste asteptari!

Ingrediente:

* orez basmati brun

* ardei gras rosu, galben si verde

* anghinare

* broccoli

* conopida

* capere

* patrunjel verde

* morcov (pulpa ramasa de la suc)


Am pus orezul la inmuiat peste noapte





Am pus ardeii taiati fasiute, broccoli si conopida taiate buchetele la marinat cu sare de Himalaya, zeama de lamaie si ulei de susan








Legumele marinate (a doua zi) le-am scurs de zeama





Am fiert orezul si cand s-a racorit suficient incat sa nu friga, am adaugat legumele marinate, anghinarea (la borcan, din Carrefour) si caperele (idem), am amestecat si paella e gata





A fost atat de buna, incat seara am pus alt orez la inmuiat si alte legume la marinat pentru urmatoarea zi. Paella de a doua zi a fost mai mare :)





Am adaugat deasupra patrunjel verde tocat,





mai multe petale de anginare







si pulpa de morcov din storcator







Pentru ca accesoriile primei paella au fost A (ardei gras si anghinare), B (broccoli) si C (capere si conopida), am numit-o paella ABC.

Ar mai fi un ABC la reteta asta:

* Anghinare am mancat pentru prima oara in viata mea;

* Bucurie ca se poate si paella vegana;

* Caperele nu m-au impresionat pana acum, dar in paella asta m-au dat pe spate.

Ba chiar si un D:

* Daca mai mancam si a treia portie, faceam asa o burta:














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu