8 feb. 2015

Aperitiv de fasole verde

Fasole verde

Facem planuri pentru weekend si se pare ca ideea de picnic are cele mai multe voturi. Trebuie sa pregatesc niste gustari reci. Un inventar rapid in frigider scoate la iveala o punga cu fasole verde. Ma gandesc putin... ma gandesc ceva mai mult... si iata o idee!


Ingrediente:

* fasole verde

* agar-agar

* migdale macinate

* sare de Himalaya

* piper

* turmeric

* boia de ardei dulce


Am fiert fasolea taiata bucati, in apa cu sare, piper si turmeric





am scos-o din apa si am lasat-o la racit.





Am fiert agar-agar-ul





Am uns o tava de sticla cu ulei de cocos si am tapetat-o cu migdale macinate





Am amestecat agarul cu fasolea, am adaugat migdale macinate si am amestecat, am pus si boia de ardei





Am pus compozitia in tava, am pus tava in frigider





A doua zi, am scos creatia din tava,





am taiat-o sa fiu sigura ca are consistenta pe care-o asteptam,





am facut cuburi indemanoase





si da, este exact cum am dorit-o!





Aperitivul este gata!





Alta varianta este cu faina de grau in loc de migdale macinate, fara agar-agar, si data la cuptor.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu