24 feb. 2015

Salata de varza cu ciuperci

Salata de varza cu ciuperci si ardei gras


Este o reteta care merge la cina, la pranz si chiar ca mic dejun. Ca are de toate: proteine, vitamine, minerale, antioxidanti... Ce-i lipseste? O persoana pofticioasa la capatul lingurii. Dar lipsa asta am acoperit-o noi cu entuziasm.


Ingrediente:

* ciuperci, 1 cutie de 250 grame

* ardei gras verde, 1/2 bucata

* varza rosie, 1/2

* patrunjel verde

* boabe de porumb, de-congelate

* sare de Himalaya

* zeama de limes

* ulei de masline


Am pus aseara ciupercile la marinat, impreuna cu ardeiul gras, in zeama de limes, ulei de masline si sare. Am adaugat si niste patrunjel verde pe care-l taiasem in exces pentru salata.





Astazi, ciupercile marinate





Am dat varza pe razatoare, i-am pus putina sare, am lasat-o sa elibereze zeama si am frecat-o cu mana ca pe orice salata de varza respectabila





Am amestecat varza cu ciupercile si ardeiul





S-a servit ca atare,





s-a servit cu boabe de porumb,





s-a servit cu pofta si placere! Oare ne-a placut salata de varza cu ciuperci marinate???









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu