10 feb. 2015

Varzarile bunicii

Rulada cu varza calita si rulada cu spanac


Initial am vrut sa fac varzari ca ale bunicii. Dar niste chestii neprevazute au transformat planul, asa ca am cumparat o foaie de placinta din magazin si mi-am zis sa fac o rulada. Doar ca varza murata mai era putina, iar noi eram multi la masa, asa ca am zis sa-i fac ruladei cu varza o pereche, cu spanac. 

Aveam o singura foaie de placinta cumparata, pentru varza. Pentru spanac am facut eu o foaie, mai sanatoasa, fara gluten, dar care mi-a inselat putin asteptarile, rupandu-se inca dinainte de-a intra in cuptor. Poate a fost intinsa prea subtire. Oricum, ambele au fost delicioase!


Ingrediente:

pentru rulada cu varza:

* o foaie de placinta din Carrefour

* varza murata

* ulei de cocos

* turmeric

* piper

pentru rulada cu spanac:

* faina de naut

* apa

* sare de Himalaya

* spanac de-congelat

* ulei de cocos

* ceapa

* piper

* turmeric

* praf de usturoi


Am calit varza in ulei de cocos, cu piper si turmeric, 






apoi am aranjat-o pe foaia de placinta,





am rulat si am inchis capetele.





Am facut un aluat din faina de naut, apa si sare,





Am calit o ceapa in ulei de cocos cu piper si turmeric, apoi am adaugat spanacul si praful de usturoi si l-am lasat pana i-a scazut toata zeama





Am facut o foaie din aluatul de naut si am aranjat spanacul pe ea,





am rulat si am inchis capetele





Am pus ruladele in tava de aragaz, pe hartie de copt, le-am uns cu ulei de cocos si le-am ascuns in cuptorul incins





Le-am verificat din cand in cand si cand s-au rumenit deasupra le-am intors. Rulada cu spanac s-a flendurit nitelus,





dar cea cu varza a ramas intacta,





iar casa toata mirosea aseara a varzari!








La placinte, inainte!


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu