15 feb. 2015

Coleslaw raw vegan

Salata de varza alba, cu maioneza de morcov

Cand am mancat coleslaw prima oara, am fost atat de incantata de noutate, ca as fi vrut sa intalnesc persoana careia i-a trecut prin minte sa puna maioneza in salata de varza, s-o felicit pentru delicioasa idee.

Am o varza alba ramasa de la varza tocata pe care-am pus-o la murat zilele trecute. Am si maioneza raw de morcov, ramasa de la mazarea cu maioneza de ieri. Le-am facut cunostinta si am realizat primul meu coleslaw de cand sunt vegana.


Ingrediente:

* varza alba

* sare de Himalaya

* piper

* maioneza de morcov

* seminte de floarea-soarelui

* ceapa verde (optional)


Am dat pe razatoare varza alba, am pus putina sare, am asteptat vreo 15 minute sa lase zeama si am frecat-o cu mana sa se inmoaie. Fix cum se face salata de varza





Am adus maioneza in bolul cu varza si am pus putin piper





Maioneza era facuta de ieri, reteta aici:


http://alexon142004.blogspot.ae/2015/02/mazare-cu-maioneza-de-morcov-raw-food.html


Am amestecat varza cu maioneza, am pus in farfuriute de salata, am ornat cu ceapa verde (partea alba)








O parte din coleslaw l-am amestecat cu seminte de floarea-soarelui care fusesera inmuiate si deshidratate de cateva zile si asta a fost pranzul meu





A fost atat de satioasa, incat n-am avut nevoie s-o mananc alaturi de altceva, si-a indeplinit perfect misiunea pentru care a fost creata... Loved it!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu