19 feb. 2015

Fasole inmugurita batuta, raw

Fasole batuta

Fasole mananc mai rar decat mi-ar placea si asta din simplul motiv ca fasolea trebuie fiarta. Deci nu se impaca cu nutritia raw. Decat... daca e fasole incoltita, cum am gasit la supermarket (pentru cei care-si pun siguri fasolici la incoltit, jos palaria!)





Am luat-o la mine acasa, cu gandul la o fasole batuta.


Ingrediente:

* fasole inmugurita

* ulei de susan

* zeama de lime

* usturoi

* praf de ceapa

* boia de ardei dulce

* sare de Himalaya

* piper

* marar verde


Am pus in blender ulei de susan (merge orice ulei, dar l-am ales pe cel de susan pentru ca are o aroma puternica pe care o imprumuta generos ingredientelor mai fade - cum e fasolea incoltita) si zeama de la o lime (una foarte zemoasa), apoi mugurii de fasole.





Am adaugat sare, piper si boia de ardei (masurate cu instinctul)





Si am dat drumul la blender, sa bata fasolea raw de tot, dar cu blandete, la viteza minima





Eram pregatita sa adaug lichid, la nevoie, dar blenderul si-a facut treaba perfect doar cu uleiul si zeama de lamaie puse initial la cutite





Cand s-au lichefiat mugurii de fasole, am gustat de sare si piper, era perfecta compozitia si am remarcat (din nou) ca instinctul meu functioneaza la cote maxime





Am adaugat in blender usturoi dat pe razatoare, praf de ceapa si marar verde





Am blenduit, din nou. Am gustat, din nou. Am vazut ca e perfecta, din nou. Am transferat-o in farfurie si i-am asortat varza tocata murata.





Ce sa zic? A fost batuta, a fost raw, a fost buna, in concluzie a fost batuta raw, da' buna!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu