23 dec. 2014

Mamaliga raw

Mamaliguta raw

E greu sa fii raw vegan, cand te biruie pofta de mamaliguta. Si uite-asa cazi prada tentatiei si pui ceaunul pe foc...

Norocul a facut ca intr-o zi, pe cand ma plimbam alene pe net, sa dau de o reteta de mamaliga raw, scrisa de Corina Bacalu, pe care o admir mult. Ideea e atat de simpla, incat m-am mirat ca nu a incoltit in mintea mea... deh! cine nu asociaza mamaliga cu ceaunul si cu focul???

Am modificat putin reteta Corinei, sa se potriveasca cu inventarul bucatariei mele.

Hai sa punem deci, de-o mamaliguta raw!

Ingrediente:

* porumb congelat - 1 cana

* caju - 1/2 cana

* seminte de in macinate - 2 linguri

* sare de Himalaya

* turmeric

Caju, pe care-l avusesem la inmuiat cateva ore, l-am clatit si l-am pus in blender, cu putina apa





l-am blenduit bine pana s-a facut o crema fina





in care am pus putin turmeric, pentru culoare, si am rasturnat-o intr-un bol, in asteptare





Am pus in blender boabele de porumb de-congelate, cu putina apa si sare





Am blenduit porumbul bine, apoi l-am amestecat cu crema de caju din bol si am adaugat seminte de in proaspat macinate,





am amestecat bine si mamaliguta s-a inchegat





Am rasturnat mamaliguta!





That's it!














Un comentariu: