21 dec. 2014

Jeleuri de fructe

Jeleu de persimon si de mango

Sucul de persimon lasa pulpa fructelor prea stoarsa ca sa mai fie apetisanta. Primul impuls a fost sa o arunc. Dar pentru ca in aceeasi clipa mi-a venit o alta idee, am incercat-o imediat. Ce-a iesit a fost, fara discutie, mult mai satisfacator decat biata pulpa de fructe aterizata in gunoi.

Ingrediente:

* pulpa de persimon

* piure de mango

* agar-agar

* zahar raw de cocos

Deci am pulpa de persimon respinsa de Hurom





Am facut piure un mango





Am dizolvat agar-agar-ul in apa rece, apoi l-am fiert, cu zahar de cocos. Cand a fost gata, l-am dat deoparte sa se racoreasca, amestecand din cand in cand ca sa nu se intareasca.





Am pus lichidul caldut in bolurile cu fructe, am amestecat sa se incorporeze bine, apoi am pus in forme de silicon. Am lucrat repede, pentru ca lichidul era doar caldut si turnat peste fructe si-a coborat mai mult temperatura si incepea sa se intareasca





Dupa vreo 3 ore, am rasturnat jeleurile







Savurandu-le, mi-am amintit de jeleurile multicolore din copilarie - acelea colorate chimic, tavalite prin zahar rafinat si care se lipeau de dinti, gustoase dar nesanatoase...





spre deosebire de jeleurile mele - aromate, delicate, naturale, prietenoase cu organismul...






Chiar daca desertul acesta nu este complet raw, fructele continute sunt!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu