2 dec. 2014

Drob vegan


Drob de linte

Am foarte putina experienta cu droburile, este a doua oara cand fac. Primul a fost un drob raw vegan. Asta are o parte din ingrediente fierte, o parte crude. Este fara pic de ulei.

Ingrediente:

* linte verde

* orez lipicios

* 1 vanata

* 4 dovlecei

* morcov

* patrunjel verde

* ceapa verde

* leustean uscat

* foi de dafin maruntite

* piper

* praf de coriandru

* sare de Himalaya

Am avut lintea la hidratat aproape 24 de ore





Am pus lintea la fiert in apa cu sare si turmeric; cand a fost aproape fiarta am adaugat orezul si vanata curatata si data pe razatoarea mare; cand totul a fost fiert, am luat cratita de pe foc si am adaugat patrunjelul tocat, am amestecat





am adaugat ceapa verde tocata





am amestecat





am adaugat leustean uscat, piper, foile de dafin, coriandrul






am adaugat pulpa ramasa de la sucul de morcov





am amestecat totul







Am pus o parte din compozitie intr-un vas de sticla, pe care asternusem hartie de copt





am pus dovleceii pe care-i avusesem in apa clocotita pentru cateva minute





am acoperit cu restul de compozitie





am bagat vasul cu drob in cuptor pentru vreo 15 minute, sa-i fac o crusta deasupra





Apoi am asteptat cu emotii sa se raceasca... oare o sa se intareasca suficient de bine incat sa-l pot rasturna fara sa se imprastie??? Acum e acum! L-am rasturnat si... yes! Felicitari mie!





L-am taiat sa-l admir si sectionat





M-am servit cu 2 felii groase







A iesit exact cum mi-l imaginasem dinainte sa-l prepar: picant, cu gust intens de verdeata, satios, intr-un cuvant: perfect!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu