16 dec. 2014

Icre raw de chia

Icre de chia

Cand am citit pentru prima oara despre icrele din seminte de chia (cred ca pe blogul Ligiei Pop), am fost sceptica: sa imiti icrele cu niste seminte??? Imposibil! Si totusi... e perfect posibil, am incercat o data pentru ca tot cumparasem vreo 3 kile de chia, iar de atunci repet reteta de cate ori imi da tarcoale pofta de icre.

Astazi insa, am incercat putin altfel decat de obicei... si am obtinut cele mai delicioase icre de pana acum. Practica e mama perfectiunii, of course...

Ingrediente:

* seminte de chia - 3 linguri

* apa - 100ml

* praf de ceapa

* sare roz de Himalaya

* alge uscate, macinate

* zeama de lime

* ulei de masline

* ceapa

Pentru ca semintele de chia au abilitatea de-a imprumuta gustul ingredientelor insotitoare, m-am gandit sa-i pregatesc pentru inmuiere apa cu sare, zeama de lime si praf de ceapa





Am pus chia si algele macinate (eu am avut wakame) in apa pregatita si am amestecat continuu,





 pana au absorbit tot lichidul





Am adaugat uleiul, frecand continuu, ca la maioneza, apoi am adaugat ceapa





Am amestecat totul





si am servit o cina minunata, tartine cu icre si masline verzi





Sanatate pe paine, nu alta!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu