14 dec. 2014

Hot dogs cu spaghetti

Hot dogs cu spaghetti

Asta nu este chiar o reteta, ci mai degraba o idee isteata de prezentare a unui fel banal de mancare.

Nu sunt deloc fan al produselor procesate, dar mai calc pe alaturi in situatii exceptionale. Si mi s-a parut exceptionala o poza pe care am intalnit-o intamplator pe net, si pe care am reprodus-o acum.

Ingrediente:

* hot dogs vegani

* spaghetti de soia

* sare de Himalaya

* piper

* turmeric

Am cumparat niste hot dogs vegani special pentru postarea asta:





I-am taiat bucatele cam cat o imbucatura





Am trecut spaghetti prin bucatile de hot dogs








Le-am dat drumul intr-o oala in care fierbea apa, cu sare, piper si turmeric si am lasat pana au fiert spaghetele







Am imprastiat in farfurie si niste sos (din rosii proaspete, rosii uscate, dovlecei, ardei, condimente)








O placere vinovata, dar o sa fiu culinar-cuminte mult timp de-acum inainte...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu