18 dec. 2014

Inghetata raw

Inghetata cu banane si ciocolata

Este unul dintre cele mai simple dulciuri raw, rapid si cu putine ingrediente. Iar multimea de posibile combinatii face ca fiecare inghetata sa fie unica prin gustul ei.

De cand am descoperit, insa, gustul inghetatei cu nuci, mereu le adaug la ingrediente.

Deci, inca o inghetata cu nuci, dar si cu banane si ciocolata!

Ingrediente:

* pulpa dintr-o nuca de cocos

* 2 banane foarte coapte

* indulcitor la alegere

* nuci inmuiate

* cacao (sau carob)

* vanilie pudra

Am pus in blender pulpa de cocos, bananele si sirop de artar





si am blenduit bine





Am adaugat nucile (care statusera la inmuiat o noapte) si vanilia





am blenduit iarasi





Am adaugat cacao (se poate inlocui cu carob)





am blenduit





Am pus in forme de inghetata si le-am dat la congelator





A iesit, din nou, o inghetata delicioasa, aromata, cremoasa





si foarte usor muscabila :)





Bucuria copiilor! Si nu numai!...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu