8 dec. 2014

Falafel raw vegan

Falafel raw

Falafelul e una dintre slabiciunile mele. Mi-a placut de prima oara si am continuat sa-l iubesc cu aceeasi pofta pana-n ziua de azi.

Dar falafelul cumparat gata facut ma face sa ma intreb in ce fel de ulei o fi prajit?, ce s-o mai fi prajit in acelasi ulei inaintea falafelului din mana mea?, de cate ori o fi fost incins si reincins acelasi ulei?...

Falafelul cumparat neprajit, in tigaia mea prinde o crusta atat de groasa, incat orice urma de miez pufos dispare, si raman rontaind niste pietre in forma de falafel.

Falafelul clasic pe care l-am preparat de la zero, mi s-a imprastiat toata tigaia.

Ultima solutie ramasa este falafelul raw. Am ales o reteta simpla. Sa vedem ce mi-a iesit...

Ingrediente:

* morcov

* telina

* seminte de chia macinate

* usturoi

* coriandru pudra

* boia de ardei iute

* sare de Himalaya


Am salvat din storcator pulpa de morcov





si de tulpini de telina, de la sucul de legume





Am amestecat intr-un bol toate ingredientele, cu mana





si am obtinut o compozitie molcuta, usor umeda





Am modelat falafel pe care l-am tavalit prin seminte de susan





Am pus falafelul la deshidratat





Dupa vreo 8 ore e gata





Am sectionat unul





Am mancat cu tahini si rosii





apoi un sandwich de falafel, in lipie, cu rosii si castravete murat





si cu humus raw





Iata inca o reteta la care am folosit pulpa de legume din storcator!!!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu