4 mar. 2015

Sufleu de papadie

Sufleu de papadie, fara cuptor


Mi s-a umplut curtea de papadii. Apar spontan in fiecare an, din seminte aduse de vant si ies pe fiecare locusor la care ajunge apa. Pana si in ghivecele cu flori din curte apare din cand in cand cate o papadie plapanda.

Tocmai citisem pe net (inca) un articol despre papadie. Cu informatiile proaspete in minte, am iesit in curte si am cules o gramada buna de frunze de papadie.





Ingrediente:

* frunze de papadie

* cateva ciuperci

* 2 cartofi dulci albi

* 1 ceapa medie

* usturoi, cativa catei

* ulei, sare, piper, turmeric


Am spalat papadia si am oparit-o cateva minute, pana s-a inmuiat,





apoi am calit-o putin impreuna cu ceapa. Cand am stins focul, am adaugat usturoiul dat pe razatoare.





Intre timp, am pus la fiert cartofii. A fost prima oara cand am mancat cartofi dulci albi. Au acelasi gust ca si cei portocalii.





Si i-am zdrobit bine cu furculita.





Am amestecat papadia cu cartofii, am adaugat ciupercutele calite si asta a fost toata povestea sufleului.










Am incalecat pe-o sa...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu