19 mar. 2015

Pizza la minut

Pizza cu de toate

Pe lipie arabeasca. Teoretic, as fi putut face eu lipia. Practic insa, am cumparat-o, ca a fost mai simplu. Fiind o pizza spontana, am adunat pe ea ce am gasit prin frigider.


Ingrediente:

* lipie arabeasca

* bulion

* tofu

* fulgi de drojdie inactiva

* rosii

* ardei rosu marinat

* masline

* capere

* praz

Am culcusit lipia pe cea mai mare farfurie,





am uns-o cu bulion,





peste care am ras o bucata de tofu. Si ca branza sa aiba gust de branza, asa cum se cuvine, am presarat-o cu fulgi de drojdie din belsug.





Apoi am scotocit frigiderul in cautare de toppings si am adunat cele din lista de ingrediente.





Am portionat-o mintenas...





Fiecare si-a luat portia...








Saru' mana pentru masa, c-a fost buna si gustoasa si bucatareasa frumoasa! (Lauda-ma gura...)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu