23 mar. 2015

Inghetata de castane

Inghetata de castane

Oraselul in care am crescut are un parc plin de castani si cateva stradute linistite, umbrite tot de castani. Nu stiu daca fac tot castane comestibile, dar cu certitudine pe vremea copilariei nu aveam nici cea mai vaga idee ca s-ar putea consuma castanele.

Acum mai cumpar uneori si incerc sa le consum crude, desi coapte au un miros divin si un gust pe masura. Dar si crude sunt gustoase.


Ingrediente:

* castane crude

* nectar de cocos (sau indulcitorul preferat)


Castanele hidratate cel putin 8 ore se decojesc usor de coaja tare. Pielita subtire se poate indeparta cu cutitul, dar eu am lasat-o in pace. Am taiat castanele feliute si le-am pus in blender cu apa plata.





Am blenduit bine





pana s-au sfaramat, ramanand totusi bucatele. Am strecurat laptele, pe care l-am baut cu miere si cacao. E delicios!





Am pus pulpa inapoi in blender, cu alta apa si cu nectar de cocos





am blenduit iarasi bine





si am pus compozitia





in forme de inghetata si in cateva pahare de carton cu chopsticks.






Inghetata mea de castane e dulce, aromata, mestecabila, intr-un cuvant - deliciu!
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu