23 mar. 2015

Papaya milkshake

Milkshake de papaya


Am cumparat o papaya, care ma pacalise cu coaja ei galbena. Desi miezul era de un superb portocaliu, gustul era foarte amar! Dilema: s-o mananc strambandu-ma, sau s-o arunc?

Raspunsul l-am gasit undeva la mijloc: am aruncat-o, dar in blender, si am mancat-o strambandu-ma de placere...


Ingrediente:

* papaya

* lapte de migdale

* vanilie


Am taiat papaya cubulete si am blenduit-o cu lapte de migdale si cu vanilie. Laptele, cumparat, era deja indulcit cu sirop de agave.





Am blenduit deci bine





pana s-a cremuit frumos





si a fost gata de baut.





Nu ma dau in vant dupa milkshake-uri, dar asta a fost un milkshake pe care-l beau si cei care nu beau milkshake-uri. Daca intelegi ce vreau sa spun... ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu