15 mar. 2015

Coltul cu muraturi - Rosii murate

Rosii murate

Nu e nici un secret in faptul ca-mi plac muraturile. Iar rosiile murate sunt in topul listei. De aceea, cand ma intalnesc cu o oferta la rosii, cumpar si pentru murat. In afara de pret convenabil, rosiile trebuie sa indeplineasca inca o conditie: sa fie micute, ca sa intre lejer in borcan si mai ales sa le pot strecura inapoi afara, cand sunt bune de mancat.


Ingrediente:

* rosii micute, bine coapte

* tulpini de telina

* seminte de marar

* cimbru uscat

* sare de mare


Rosioarele bine spalate si scurse, le-am pus in borcane, cu restul ingredientelor.







Am pus in borcane sare si apa, am insurubat bine capacele si le-am transportat in coltul cu muraturi, unde trona maria-sa, varza tocata murata.





Am scuturat fiecare borcan o data pe zi, in urmatoarele 3-4 zile. Cand zeama din borcan e putin tulbure, rosiile sunt gata. Cand deschid un borcan, il pastrez apoi in frigider pana se termina rosiile din el, altfel zeama face "floare". Borcanele nedesfacute le las afara, in coltul cu muraturi.





Rosiile murate se indragostesc de multe feluri de mancare. Iar eu sunt perpetuu indragostita de pranzurile cu rosii murate!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu