4 dec. 2015

Salata vegana de "boeuf"

Salata de "boeuf" a lui Mos Nicolae


Incepe sezonul sarbatorilor de iarna. Asa ca dam drumul unei noi serii de bucate traditionale pentru sarbatori. Azi am pregatit o salata de "boeuf" sa-l imbunez pe Mos Nicolae, ca poate n-am fost chiar foarte, foarte cuminte anul asta. Cu salata speciala, poate scap de nuielusa.


Ingrediente:

* mazare decongelata

* boabe de porumb decongelate

* morcov

* nuci hidratate

* capere

* muraturi: castraveti, gulie, conopida, morcov

* mustar

* tofu

* ulei de masline

* zeama de limes

* sare

* sare neagra (optional)

* piper

* masline


Am facut compozitia rapid amestecand mazarea, porumbul, pulpa de morcov din storcator, nucile maruntite de robot, capere, muraturi, mustar, sare si piper





Am facut maioneza in robot: tofu zdrobit cu mana, sare neagra (pentru gustul de ou), ulei si zeama de limes





Am ornat salata cu o cizmulita (din morcovi murati rasi pe razatoarea mica), ca s-o recunoasca mosu' instantaneu.





Amu' ce ziceti? Scap de nuielusa?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu