24 dec. 2015

Prajiturele raw

Prajituri rapide pentru Craciun


Dintre atatea feluri de dulciuri raw delicioase, e greu sa alegi ce sa pregatesti pentru masa de Craciun. Dar cand ai avea nevoie de mai multe perechi de maini ca sa termini de pregatit la timp tot ce ti-ai propus, atunci o reteta simpla si rapida e alegerea ideala. Am facut prajituricile astea in mai putin de juma de ora. Cu tot cu ornat si pozat!


Ingrediente:

* migdale macinate, 200 gr

* sirop de artar, cateva linguri

* esenta de rom


Am amestecat ingredientele, cu mana, in bol





pana am obtinut un aluat molcut





din care am facut, cu sucitorul, 3 foi subtirele





si am taiat prajiturile cu forme de taiat





apoi le-am ornat cu merisoare uscate, jeleu de casa si cioco raw de casa. Mi-au iesit un platou si un cosulet de cookies raw.








Cookies, anybody?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu