13 dec. 2015

Pate raw de seminte incoltite

Pate de seminte de floarea-soarelui


Am un bol plin cu seminte de floarea-soarelui minunat incoltite. Gandul (sau pofta) ma poarta spre un pate. Pe care l-am incropit rapid, cu cateva "resturi" de prin casa.  Totul la robot, vrum-vrum si pranzul meu e gata!


Ingrediente:

* seminte de floarea-soarelui, 1 cana

* masline mari, verzi, 25 bucati

* pulpa de la 3 morcovi

* pulpa de la 1 sfecla rosie

* pasta de tahini, 2 linguri

* marar verde

* suc de rosii

* fulgi de drojdie, 3 linguri

* ulei de susan, 1 lingura

* sare

* boia de ardei iute

* seminte de in macinate, 2 linguri


Semintele de floarea-soarelui le pusesem la incoltit in urma cu 2 zile, acum sunt pe cale sa devina plantute. Le-am transferat in robot





si le-am maruntit cat s-a putut de bine





Am adaugat si niste masline ramase prin frigider (le-am pus doar pe cele verzi),





apoi am adaugat pulpa de morcov si sfecla din storcator si...





... am robotit totul bine impreuna cu sare, boia de ardei, ulei de susan (ramasita de pe fundul sticlei), tahini (ramasita pe fundul borcanului)






A venit randul fulgilor de drojdie, semintelor de in, sucului de rosii (ramasita pe fundul unei sticle) si mararului rasturnat din belsug cu borcanul.





Si, printr-un simplu proces de rasucit butonul robotului, cu ramasite diverse, m-am pricopsit cu un pate mega-delicios!








Mi-am stapanit pofta doar cat am copt 3 cartofi, feliati, pe tabla de copt. Yum!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu