23 dec. 2015

Branza raw de migdale

Aperitiv festiv


Ador sarbatorile de tot felul, pentru spiritul festiv care le insoteste. Inainte de sarbatori, parca totul este mai frumos, mai senin, diferite chestii bune se intampla, ce mai... ceva nedefinit pluteste in aer! Iar eu simt mai mult decat oricand impulsul de-a incerca ceva nou, de-a face ceva ce n-am mai facut vreodata... Deocamdata imi pun energia la treaba in domeniul culinar, restul mai poate astepta.


Ingrediente:

* migdale, 200gr

* fulgi de drojdie inactiva, 5 linguri

* psyllium, 2 linguri

* sare de Himalaya


Migdalele inmuiate peste noapte, le-am scurs, clatit bine, blenduit cu putina apa plata, pana a iesit o crema fina. Am strecurat laptele de migdale, am pastrat pulpa. Pe care am amestecat-o (manual) cu celelalte ingrediente.





Am facut bilute de 3 marimi. Mi-au iesit cate 6 bilute de fiecare marime.





Am construit 6 omuleti de zapada, dragalasi de numa' numa!







Aperitivul e asamblat, poftiti la gustat!





Eu sunt omul de zapada
Asezat pe farfurie,
Vine lumea sa imi vada
Fetisoara durdulie.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu