22 dec. 2015

Salata raw de "boeuf" pentru Craciun

Salata lui Mos Craciun


In spiritul sarbatorilor de iarna, salata vegan-traditionala trebuie sa aiba o tematica adecvata. Inspirata de niste poze dragalase, am incercat o altfel de decorare.


Ingrediente:

pentru salata:

* mazare decongelata

* porumb decongelat

* morcov din storcator

* nuci

* capere

* muraturi (castraveti, gulie, conopida, sfecla rosie)

* mustar

pentru maioneza:

* tofu

* ulei de masline

* sare neagra

* zeama de lime

pentru ornat

* masline

* caju

* morcov murat


Am amestecat toate ingredientele pentru salata, nucile fiind inmuiate peste noapte, scurse, clatite si date prin robot.





Am facut maioneza tot in robot, a iesit tare fina si cremoasa.





Am pus o parte din maioneza in compozitie, iar cu restul am imbracat salata.








Am ornat-o cu pinguini dragalasi.







Craciun vegan fericit!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu