1 iun. 2015

Tortul Andreei

Tort de ziua Andreei

E deja traditie sa fac tort de cate ori e ziua cuiva drag, si logodnica fratelui meu implineste 21 de ani chiar azi, de ziua copilului. Dubla sarbatoare!

Cu putin timp la dispozitie, am facut cel mai rapid tort, asortat cu ochii ei verzi :)


Ingrediente:

* fulgi de ovaz fara gluten, 1/2 cana

* fulgi uscati de cocos, 1/2 cana

* sirop de artar, 4 linguri

* ulei de cocos, 2 linguri

* caju, 1 cana

* sirop de artar, 1/2 cana

* agar-agar

* spirulina pudra, 2 linguri

* vanilie praf


Am amestecat fulgii de ovaz, macinati, cu fulgii de cocos, siropul de artar si uleiul de cocos. Am presat compozitia obtinuta in forma de silicon si am dat la frigider sa se intareasca baza tortului.





Intre timp, am preparat crema: caju l-am avut la inmuiat vreo ora, l-am scurs de apa si l-am pus in blender. Am facut agarul (planta uscata, inmuiata in apa rece, apoi pe foc dizolvata). Cand agarul s-a racorit, l-am pus in blender, am adaugat spirulina, indulcitorul si vanilia. Am blenduit repede si bine, apoi la fel de repede am rasturnat crema in forma de silicon. Am pus forma cu crema in frigider.





Dupa vreo 15 minute, am rasturnat crema peste baza tortului, care era deja intarita.





Am acoperit bine baza tortului cu crema, am netezit si aranjat tortul.





L-am nins cu fulgi de cocos si asta a fost toata povestea...






La multi ani, la fel de dulci ca tine, draga Andreea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu